Tietoa meistä

Kuten Senioriliitto myös yhdistyksemme toteuttaa toiminnassaan seuraavia arvoja:

• elämänmyönteisyys
  • suoraselkäisyys
  • vastuu itsestä ja muista
  • itsensä ja toisten arvostaminen
  • sekä perinteiden kunnioittaminen

Toimitaan yhdessä, tullaan tutuiksi!

Tapaamme toisiamme säännöllisesti. Yhdistyksen senioritapaamiset eli kuukausikokoukset pidetään kerran kuukaudessa kesäkuukausia lukuunottamatta. Niissä on vaihteleva, mielenkiintoinen ohjelma. Yhdistyksessämme toimii useita kerhoja katso tästä  ja harrastamme ahkerasti liikuntaa. Lisäksi matkustelemme ja teemme retkiä yhdessä.

Tulevina vuosina kehitämme edelleen toimintaamme jäsenistön toiveiden mukaisesti. Tällä toteutamme jatkuvan parantamisen periaatetta.

Jäsenmaksumme on 28 € sisältäen monipuolisen toimintamme, Senioriliiton ja oman yhdistyksemme jäsenedut sekä Patina-jäsenlehden, joka ilmestyy viisi kertaa vuodessa. Jäseneksi voit liittyä vasemmalla olevasta kuvasta klikkaamalla tai etusivulta kohdasta
Liity jäseneksi.

Tässä Facebook-sivumme!